The Raiders of Legends


#1 2013-06-04 23:42:44

 Niuncio

Administrator

Regulamin

REGULAMIN GILDII The Raiders of Legends

I. STATUS GILDII
Gildia The Raiders of Legends jest gildią PVE nastawioną na rajdy 25 osobowe. Celem gildii jest farmienie wszystkich dostępnych bossów i absolutna dominacja na serwerze HellGround

II. ZASADY OGÓLNE
2.1. Wszyscy członkowie gildii są równi. Niniejszy regulamin dotyczy wszystkich bez wyjątku.
2.2. Każdy członek gildii ma prawo wypowiadania się odnośnie spraw związanych z funkcjonowaniem gildii i realizacją zadań grupowych.
2.3. Członkowie gildii są zobowiązani do wzajemnego szacunku i zachowania kultury osobistej zarówno wewnątrz gildii a także poza nią.

III. ZARZĄD GILDII
3.1. Zarząd Gildii tworzą Guild Master oraz mianowani przez niego Oficerowie.
3.2. Guild Master sprawuje administracyjną kontrolę nad gildią (ustawienia banku, określanie rang) i jest przewodniczącym Zarządu Gildii. Ma decydujące zdanie w sprawach spornych oraz nieuregulowanych przez niniejszy regulamin.
3.3. W razie nieobecności Guild Mastera jego zadania przejmują Oficerowie.
3.4. Guild Master nie ma swojego zastępcy, jego role pełnią Oficerowi będący online w czasie nieobecności GM'a.

IV. CZŁONKOSTWO W GILDII
4.1. Członkiem gildii może zostać każda osoba, która pomyślnie przeszła proces rekrutacji.
4.2. Każdy członek gildii ma prawo posiadania w gildii jednej postaci MAIN oraz dowolnej liczby postaci ALT.
4.3 Każda postać MAIN musi wybrać specjalizację (MAIN SPEC) pod którą będzie ubierana.
4.4 Postać main może zostać zmieniona przez gracza na inną przez niego wybraną. Koszt takiej zmiany to 1000dkp. Wyjątkiem jest decyzja Guild Mastera, aby taka osoba zmieniła maina według zapotrzebowania gildyjnego - wtedy ta zmiana odbywa się bez straty dkp.

V. FORUM GILDII
5.1. Każdy członek gildii ma obowiązek rejestracji i posiadania konta na forum oraz zapoznawania się z umieszczanymi na forum informacjami.
5.2. Osoby rejestrujące się mają obowiązek używania nicków postaci, która jest postacią MAIN w gildii.

VI. RANGI
6.1. Rangi informują o statusie postaci w gildii a ich przyznanie lub zmiana uzależnione jest od spełnienia konkretnych wymagań.
6.2. Przyznawaniem rang zajmują się Guild Master, Oficerowie a także Rajd Leaderzy.
6.3. W gildii obowiązują następujące rangi:
Mute - Ranga uniemożliwiająca wszystkie czynności związane z guild chatem przyznawana przez GM'a, RL'a, Oficera za nadmierne spamowanie na chacie gildyjnym
Alt - alt postaci MAIN - ilość dowolna
Rekrut - ranga dla świeżo przyjętych graczy
Member - podstawowa ranga, przyznawana rekrutom za aktywność i zaangażowanie od uzbierania ilości 200dkp
Raid lider - ranga która upoważnia do prowadzenia i zbierania raidów, nagradzania i karania punktami dkp
Oficer - oficer, osoba zajmująca się sprawami administracyjnymi, może zbierać i prowadzić rajd
Wielki Mistrz - pan i władca ;

VII. NIEOBECNOŚĆ W GRZE
7.1. Gracz, którzy zamierza zrobić przerwę w grze dłuższą niż 5 dni zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Guild Mastera albo Officerów, po czym będzie wpisana ta informacja do Officers note.
7.2. Gracz, który bez powiadomienia jest nieobecny w grze ponad 14 dni zostaje wydalony z gildii. Może byś przyjęty ponownie po procesie rekrutacji.

VIII. GUILD CHAT, TS3
8.1. Guild Chat oraz Ts3 przeznaczone są w szczególności do omawiania ogólnych spraw związanych z grą, organizacją gildii oraz wymiany informacji między graczami.
8.2. Wszelkie prywatne sprawy między poszczególnymi graczami powinny być załatwiane na /w bądź osobnym kanale głosowym.
8.3. Podczas rajdu na kanale głosowym Ts3 mogą być obecni tylko członkowie danej GRUPY RAJDOWEJ. Osoby postronne mogą przebywać na danym kanale tylko za zgodą RL i nie powinny przeszkadzać w prowadzeniu rajdu.
8.4. Na Guild Chat oraz Ts3 zabronione jest:
- nadmierne używanie słów powszechnie uznawanych za obelżywe i obraźliwe
- obrażanie innych graczy
- prowadzenie kłótni i załatwianie prywatnych sporów
- spamowanie
8.5. Osoby, które nagminnie łamią zasady wymienione w poprzednich punktach mogą byś mutowane, karane odejmowaniem punktów DKP lub w skrajnych przypadkach wydalane z gildii.

IX. BANK GILDII
9.1. Bankiem gildii zarządza Guild Master oraz Oficerowie.
9.2. Poziom dostępu do banku określony jest przez aktualną rangę posiadaną w gildii.
9.3. Wkłady do banku są dobrowolne.
9.4. Itemy wybierane z banku mogą służyć jedynie na własny użytek, przy czym niedopuszczalna jest ich sprzedaż w celu uzyskania gotówki.
9.5. Recki pozyskane na raidach które nie są bind when picked up zostają przekazane do banku.
9.6 Itemy pozyskane na raidach (marki, vortexy, gemy, motki itp.) zostają przekazane do banku, gear który nie znalazł zainteresowania wśród graczy ,zostaje disenchantowany lub sprzedawany. Matsy lub gotówka ze sprzedaży wymienionych itemów zostają przekazane do banku.
9.7. Ostatnia zakładki banku przeznaczone są na przedmioty mające strategiczne znaczenie dla gildii, stąd ich wybieranie jest możliwe tylko po uprzednim uzyskaniu zgody Guild Mastera.
9.8. Guild Master oraz Oficerowie zajmujący się bankiem są uprawieni do sprzedaży bezużytecznych przedmiotów i wpłaceniem uzyskanej w tej sposób gotówki do banku.
9.9. Każda próba manipulacji przy banku wiążąca się z chęcią pozyska większej niż określona rangą ilość gotówki/itemów będzie się wiązała z wydaleniem z gildii.
9.10 Gemy oraz materiały do enchantingu są wydawane członkom wykazującym aktywność i zaangażowanie na ulepszanie itemów rangi co najmniej T5.

X. RAID LEADERZY
10.1. RL pełnią funkcję liderów GRUP RAJDOWYCH i zajmują się organizacją rajdów.
10.2. RL mają decydujący głos w kwestii zasad obowiązujących podczas rajdów. Zasady te powinny być jasno określone i podane do wiadomości wszystkim członkom danej GRUPY RAJDOWEJ.
10.3. RL mają prawo wyciągać negatywne konsekwencje wobec osób, które utrudniają prowadzenie rajdów lub nie stosują się do wyznaczonych przez nich zasad. W najcięższym przypadku konsekwencje te mogą polegać na usunięciu danego gracza z GRUPY RAJDOWEJ a nawet gildii.
10.4 Gdy jeden RL prowadzi raid, inny, obecny w inście RL może wspomóc w prowadzeniu raidu. Tj. przejąć prowadzenie podczs gdy inny RL jest zajęty czymś innym. Przykład: Jeden RL rozdaje loot, inny RL prowadzi trash.
10.5 Podczas raidu KAŻDY gracz ma obowiązek słuchać i bezzwłocznie wykonywać polecenia RL. W przypadku niewykonania polecenia RL może stosować należyte kary ujęte w regulaminie.

XI. RAJDY
11.1. Raid zbiera Oficer lub Raid Lider wybierając klasy zgodne z aktualnym zapotrzebowaniem.
11.2. W ustalonych godzinach rajdowania każdy gracz który jest online ma obowiązek posiadać build PVE zgodny ze swoim MAIN SPECEM, chyba, że RL postanowi inaczej. Każdy jest zobowiązany do wykonania respecu pod danego bossa (np. Alar) jeżeli jest taka potrzeba. Respec nie jest refundowany.
11.3. Niedziela jest dniem wolnym od rajdów. Rajdy w sobotę będą organizowane tylko dla chętnych i nagradzane dodatkową ilością DKP. Osoby będące online w sobotę w czasie rajdu nie muszą w nim uczestniczyć.
11.4. Osoby gotowe na rajd, które stawiły się o wymaganej porze i nie mają miejsca w rajdzie trafiają na ławkę rezerwowych. Osoby te mają naliczane punkty DKP za obecność i są zobowiązane do natychmiastowego przystąpienia do rajdu jeżeli zajdzie taka potrzeba.
11.5. Obowiązkiem uczestnika rajdu jest:
- punktualne stawienie się na rajd tj. zwykle 10-5 min przed wyznaczoną godziną rajdu
- naprawienie się przed rajdem
- posiadanie odpowiedniej ilości jedzenia, reagentów, flaszek oraz gotówki na naprawy
- posiadanie odpowiednich dla swojej klasy enchatnów i gemów
- znajomość taktyki na poszczególnych bossów które są aktualnie na farmie;
- posiadanie programu do komunikacji głosowej Ts3
- posiadanie odpowiednich dla swojej klasy addonów
- podporządkowanie się woli RL
- przestrzeganie zasad wprowadzonych przez RL
- przestrzeganie taktyki ustalonej przez RL na danego bossa
11.6. Podczas rajdu zabronione jest:
- samowolne oddalanie się na przerwy bez powiadomienia i zgody RL
- utrudnianie odbywania rajdu poprzez prowadzenie zbędnych dyskusji
- agresywne i pozbawione szacunku zachowanie wobec innych członków rajdu
- spamowianie na voice chat oraz chat (/g /raid /w itd)
11.7 Klasy posiadające specjalne skile tzn:
- druid ; CB ress, inner
- szaman ; hero, reinka
Używają wymienionych skili TYLKO z polecenia Rajd Lidera. Wyjątkiem jest resto druid który może rzucać na siebie inner zawsze kiedy tego potrzebuje.
11.8. Konsekwencją nieprzestrzegania wyżej wymienionych zasad może być w szczególności:
- usunięcie z grupy rajdowej
- usunięcie z gildii
- przyznanie ujemnych punktów DKP
11.9. Po zabiciu bossa wpierw są podnoszeni grasze którzy padli. Gdy wszyscy są już poresani na komendę raid lidera można podnosić loot. Za każde podniesienie samowolne będzie kara -10 DKP.

XII LOOT
12.1. Loot z bossów jest rozdawany za punkty DKP.
12.2. Loot rozdaje Master Looter wyznaczony przez Lidera Rajdu.
12.3. Podczas rozdawania lootu zabronione jest spamowanie na chacie oraz na Ts3.
12.4. Kolejność rozdawania lootu:
- Main Spec zawsze ma pierwszeństwo przed Off Spec,
- Postać Alt, która bierze udział w rajdzie, na prośbę prowadzącego raid mają prawo do LOOT'u na tych samych prawach co inne postacie MAIN,
- Postać Alt, która bierze udział w rajdzie z własnej chęci np. chęć zdobycia tytułu ma prawo do lootu jako OFF SPEC,
- Off spec postaci MAIN innego człona biorącego udział w raidzie.
12.5. Loot z trashu jest rozdawany systemem Group Loot według następujących zasad:
- Main Spec ; need
- Off Spec ; greed
- Postać ALT która przyszła tylko na trash ; greed
- Reszta - pass
Zasady te są jedynie wskazówkami dla RL i mogą być przez nich zmieniane, o czym należy poinformować grupę.
12.6. Osoby nowe w gildii mogą rozpocząć licytowania itemów od momentu kiedy pierwszy raz uzbierają ilość 150dkp.

XIII NAGRODY I KARY
13.1. Brak dyscypliny, brak znajomości taktyki, brak przygotowania, notoryczne lamienie podlega karze.
13.2. Najłagodniejszą formą kary jest odejmowanie punktów DKP, najsurowszą usunięcie z gildii. Wysokość poszczególnych kar:
- brak gemów, enchantów -10 DKP za każdą sztukę
- brak flaszek, potek, jedzenia, reagentów do buffów -10 DKP
- użycie skilu bez zgody RL (hero, CB ress, inner, reinka) -10 DKP
- afczenie bez uprzedzenia lub afczenie po zaplanowanej przerwie -10 DKP
- happy pull bossa -30 DKP
- zwipienie raidu przez przeagrowanie -50 DKP
- nieznajomość taktyki na bossie - 20 DKP
- przejawy głupoty nie wymienione powyżej -10 DKP
- podejścia gildyjne na swp trash mogą być nagradzane ilością 120dkp (decyduje o tym lider raidu) - wymagany jest pobyt od początku do końca. W przypadku dołączenia w trakcie lub wcześniejszego zejścia przysługuje nagroda 10-30dkp.
13.3. Osoba która podczas rajdu wykazała się nadzwyczajnym ogarnięciem może być nagrodzona dodatkowymi punktami. O wysokości nagrody decyduje RL.
13.4. Zninjowanie itemu na raidzie random gdzie stosowany jest groop loot (ZA, swp trash i inne) nawet gdy nie jest on organizowany przez członków gildii skutkuje natychmiastowym i nieodwołalnym kickiem z gildii. Bez możliwości powrotu oraz bez możliwości odwołania od tej decyzji.
13.5 Raid lider może nagrodzić całą grupę raidową lub poszczególne osoby za przejawy wyjątkowej aktywności i ogaru klasy postaci. Wysokość nagrody ustala raid lider jednak nie może ona przekraczać wysokości 30dkp.

XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
14.1. Nieprzestrzeganie regulaminu nie może być usprawiedliwiane jego nieznajomością
14.2. Regulamin może ulec zmianie jeśli Zarząd Gildii lub jej członkowie uznają to za konieczne
14.3. Członkowie gildii zostaną poinformowani o każdorazowej zmianie regulaminu
14.4. Regulamin obowiązuje od dziś do końca świata.


http://signature.hellground.net/s890973130462af2153df8712d607d70b.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dragonballzlegends.pun.pl www.wschod.pun.pl www.dmasg.pun.pl www.xiaolinshowdownxs.pun.pl www.lorien.pun.pl